Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за марката - кои са новите модели със задно

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да и аз точно за такава информация питах. И аз това си мисля и до колкото съм прочел съм на това мнения. Но на АЛФА й трябва един голям REFRESH и не в дизайна, те винаги са 3,4 години пред другите. Ем цена, окачване, двигатели нещо да се направи, че VW яко продават....
    Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
    146 1.4 - Темпераментната друсалинда
    Fiat Punto 1.2 - Сефтака

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oTBpaTuTko Покажи съобщение
      ...на АЛФА й трябва един голям REFRESH и не в дизайна, те винаги са 3,4 години пред другите. Ем цена, окачване, двигатели нещо да се направи, че VW яко продават....
      Само да попитам: VW яко продават, защото...? ... са със задно ли??? Миграцията към предно предаване (най-вече в компактния клас и надолу) е световна тенденция. Освен Мерцедес и БМВ, които не се целят в тези класове, колко други марки продават модели със задно в Европа?

      Ако направят новите алфи със задно, отсега ви казвам, че няма да си купя такава. И не само аз.

      И какво му е на окачването на 159 например?

      И какво предлагаш да се направи с цената? Такова нещо като "високо качество на ниски цени" не съществува. А и теб какво те бърка цената - да не си се засилил да си купуваш нова алфа от магазина? На вторичния пазар не са ли достатъчно евтини алфите?
      Last edited by Коки; d.m.y г., 16:11.
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
      Блог за работа и кариера

      sigpic

      Comment


      • #18
        Коки, лексус (марка която произлиза от марка заложила вече на предното) са със задно, хюндай също изкараха новото купе със задно (вместо с предно като предишните). Ягуар и те (като изключим x type). Добре ще е да има някои друг модел със задно за марката.
        по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

        Comment


        • #19
          Освен Мерцедес и БМВ, които не се целят в тези класове, колко други марки продават модели със задно в Европа?


          А-класата стана и първият автомобил на компанията с над 100-годишна история с предно предаване.

          А скоро прочетох и за е-клас със предно.


          п.п.Аз също харесвам задното предаване ,говорим за тенденции.
          ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщение
            Освен Мерцедес и БМВ, които не се целят в тези класове, колко други марки продават модели със задно в Европа?


            А-класата стана и първият автомобил на компанията с над 100-годишна история с предно предаване.

            А скоро прочетох и за е-клас със предно.


            п.п.Аз също харесвам задното предаване ,говорим за тенденции.

            Автомобилите с предно са по-евтини за производство, затова повечето производители са заложили на предно. А отделно на предно трудно се карат коли с повече от 250 к.с., високите мощности са за коли със задно или 4х4 а повечето производители не надскачат тази стойност. Тези ,които я надскачат правят задвижване на 4-те колела. Е Алфа към днешна дата няма с над 260 к.с. и съответно не и трябва задно.


            През 90-те много от американските коли минаха на предно, но сега пак се връщат към задното.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
              Коки, лексус (марка която произлиза от марка заложила вече на предното) са със задно, хюндай също изкараха новото купе със задно (вместо с предно като предишните). Ягуар и те (като изключим x type). Добре ще е да има някои друг модел със задно за марката.
              Лексус е дъщерна на Тойота компания, която произвежда автомобили за американския пазар, Хюндай направиха Гженезис купе главно, за същия този пазар. Ягуар е премиум марка от както е създадена, за която S type и X type са най-големия срам в историята им. Впрочем екс тайпа е форд мондео. Ама наистина е форд мондео на 100%.

              Отново ще повторя нещо, което казвам от поне 2 години. Алфа Ромео се продава ЕДИНСТВЕНО в Европа за момента. Тук в тези класове, в които имаме модели не се търси задно. Традиционно колите са с предно.

              До колко това е правилната политика за Алфа Ромео, обаче, е съвсем друга тема.
              няма вече Алфи, няма вече тръпка...

              Comment


              • #22
                С моделите в гамата задно на Алфа не им трябва задно.Имат кола от последните години със задно, дето е с карантия на Мазерати, табло на 159, клч от 156 или 147 не съм сигурен кое точно, каруца с разбити колела вози по добре от нея. И на всичкото отгоре с цена на хеликоптер. Така, че Алфа Ромео ще продължи да си крета както и досега, докато в един слънчев ден не решат да я закрият..
                Range Rover Vogue 4.4
                Rexton 270 cdi
                Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                  Лексус е дъщерна на Тойота компания, която произвежда автомобили за американския пазар, Хюндай направиха Гженезис купе главно, за същия този пазар. Ягуар е премиум марка от както е създадена, за която S type и X type са най-големия срам в историята им. Впрочем екс тайпа е форд мондео. Ама наистина е форд мондео на 100%.

                  Отново ще повторя нещо, което казвам от поне 2 години. Алфа Ромео се продава ЕДИНСТВЕНО в Европа за момента. Тук в тези класове, в които имаме модели не се търси задно. Традиционно колите са с предно.

                  До колко това е правилната политика за Алфа Ромео, обаче, е съвсем друга тема.
                  Така е, колега. Тва за лексуса го намекнах в скоби, а за ягуар го описах в другата тема

                  http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=778

                  Помните ли кво стана като мазда, нисан и хонда изкараха RX8, z350 и s2000 - три спортни модела със задно, конкурентни на cayman. Освен че се продаваха бая в щатите имат сериозно присъствие и в Европа, да не говорим за Япония...

                  Бмв също продадоха цял куп 1ци. Вярно, развяваше се няква статистика, че незнам си колко процента от собствениците и не знаели. че е с задно, обаче ето че не са се отказали колата (а тя все пак е от класа на 147 и жулиета). Идеята ми е, че ако алфа вземе та пусне модел със задно, едва ли ще загуби от това, но пък може да се завърне някой друг изгубен клиент.

                  Не съм някой побъркан фен на задното предаване като цяло, даже напротив винаги ще предпочета кола с двойно задвижване. И все пак смятам, че за алфа е най-добре да върнат задното, щото се е видяло че дори с 4х4 моделите не направиха чудеса, заради странни маркетингови грешки.
                  Last edited by sa6o_roman; d.m.y г., 23:25.
                  по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                  Comment


                  • #24
                    Колеги, преди Алфа да пуснат GTA приказките бяха, че предно предаване с над 200 коня не можело. Сега гледам има корекция - над 250 не можело значи.
                    Само че в Autodelta май не са се консултирали с някои наши колеги от форума и не знаят, че така не може, и са се объркали с модел 400 конски сили на предно - Autodelta 147 GTA AM Super се казва.

                    На мен лично задно не ми е нужно - Q2 да има ми стига.

                    А и да пуснат 4С (със задно) скоро, при 45 000? начална цена и нормална загуба на стойност шанса да я имам преди пенсионирането ми е нулев точно - колкото и да ми се иска...
                    Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                    Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                    Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                    Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                    Comment


                    • #25
                      В малките класове е безсмислено и скъпо да се слага задно. За по-големите могат да помислят. Още повече, че американския партньор има голям опит. И изобщо тия митове, че Алфа не се продава защото няма задно, ми се струват леко преувеличени. Като си оправят качеството и цените някой може да започне да ги купува. Хайде пак да дам пример с омраза ВАГ. Както се писа вече на една платформа правят почти 7 млн. автомобила годишно, но ние сме аристократи и искаме отделна платформа не само за всяка марка в Фиат, ами и за всеки модел. А и въобще не смятам, че един дизайн, пък бил и той доста спорен, е способен да направи марката продаваема. Хората искат безлични коли. Вижте голф, всичките тойоти! Абсолютно безлични автомобили, които не предизвикват емоция, но пък се харесват на много широк кръг от хора, а и още нещо - нямат задно. Аз бих предпочел Алфа да прилича на Ягуар и Лотус и да не се пускат 500 и Пунто като Алфи, но никой не ме пита .
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ldv6 Покажи съобщение
                        Колеги, преди Алфа да пуснат GTA приказките бяха, че предно предаване с над 200 коня не можело. Сега гледам има корекция - над 250 не можело значи.
                        Само че в Autodelta май не са се консултирали с някои наши колеги от форума и не знаят, че така не може, и са се объркали с модел 400 конски сили на предно - Autodelta 147 GTA AM Super се казва.

                        На мен лично задно не ми е нужно - Q2 да има ми стига.

                        А и да пуснат 4С (със задно) скоро, при 45 000? начална цена и нормална загуба на стойност шанса да я имам преди пенсионирането ми е нулев точно - колкото и да ми се иска...
                        Колега когато са пускали ГТА технологията все още не е позволявала над 200 коня на предно. И въпреки това колата е 240. В момента Фокус РС е 300 коня на предно, но има извънземен диф, който му го позволява. Ти лично карал ли си кола над 200 коня на предно? Щото аз карам всеки ден и мога смело да кажа, че независимо от виско шпера ако подам газ в завой го изправям.

                        ПС - не си прав за 4Ц. При нормално за Алфа обвезценяване до 10 години ще е безумно евтин автомобил. В момента има 159-ки за по 15 000 - 20 000, които преди 3-4 години са стрували 60 000 лв
                        Last edited by bouncer; d.m.y г., 11:47.
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • #27
                          Марката като цяло не трябва да се харесва на широк кръг от хора. За това е алфа ромео, специален автомобил, поне за мен. А колегата дето ме пита "Какво те интересува колко струват Алфите, нали ги купуваш ефтино втора ръка."
                          Да му кажа, че ме интересува бъдещето на марката, не да свалят от качество а да го подобряват и след 10 години като стана Татко да си купя една хубава голяма Джулия със задно предаване и 250коня дизел
                          И по-спокойно колеги...
                          Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                          146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                          Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oTBpaTuTko Покажи съобщение
                            ...Да му кажа, че ме интересува бъдещето на марката, не да свалят от качество а да го подобряват и след 10 години като стана Татко да си купя една хубава голяма Джулия със задно предаване и 250коня дизел
                            След 10 години ще дадеш 50 хиляди лева за такава Джулия при положение, че на пазара има предложения за 30 хиляди? Ей, така, щото си фен? И ще има още много такива фенове, дето да плащат скъпо за качеството и за емблемата вместо да си вземат някое корейче за половината пари?

                            Не е нужно да ми отговаряш.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                              След 10 години ще дадеш 50 хиляди лева за такава Джулия при положение, че на пазара има предложения за 30 хиляди? Ей, така, щото си фен? И ще има още много такива фенове, дето да плащат скъпо за качеството и за емблемата вместо да си вземат някое корейче за половината пари?

                              Не е нужно да ми отговаряш.
                              О, да. Аз лично ПАК ще ги дам.
                              няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                              Comment


                              • #30
                                как да Ви обясня, че Алфа Ромео към момента със спирането на 159 е просто една емблема.... нито заводите, нито хората нито идеята съществува.

                                Много е тъпо като съм писал 1000 пъти по въпроса какво има алфа в момента.....

                                Сигурен съм, че никой не обръща внимание на писаното от мен... аджеба къде се произвеждат "алфите" и от кого..

                                В интерес на истината последните Алфа Ромео модели са 156/166/159...... които вече тотално ги няма... тва е...

                                Багер, отностно инфото 156 WTCC може да се сравнява само със 155 BTCC .... много различни епоxи и правилници.. но е ФАКТ че и състезателните 155 и 156 са подготвяни от ФИАТ - АБАРТ..... ... а яките в Сетимо Миланезе... ходил съм лично в ХАЛЕТАТА НА СЕТИОМО МИЛАНЕЗЕ.... проивеждаха дограма....

                                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                                Comment

                                Working...
                                X